- Zapraszamy do nas :) - informacje o szkole i klasach
- Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026
- Klasa humanistyczna
- Klasa matematyczno-fizyczna
- Oddziały mistrzostwa sportowego
- Zawody w naszej szkole
- Historia szkoły
- Rada pedagogiczna
- Godziny dostępności
- Bursztynowe Nuty Poezji 2025
- UNESCO
- Deklaracja dostępności
- Cennik najmu
Symulatory gier, czyli kapitański mostek
Pierwszym punktem programu było oglądanie w 3D projektu multimedialnego, w którym zobaczyliśmy, jak zbudowany jest okręt oraz mogliśmy obejrzeć „na wyciągnięcie ręki rózne przedmioty, stanowiące jego wyposażenie. A wszystko w eleganckich „matriksowych” okularkach. :)
W kolejnych salach wykładowych i pracowniach oglądaliśmy dawne i obecne urządzenia znajdujące się na okręcie (radary, nawigacje, żyrokompasy i...) oraz dowiedzieliśmy się, jak nanosi się zmiany na mapy nawigacyjne.
Zrozumieliśmy także, że jeśli chcemy zdobyć patent żeglarski, będziemy musieli duuuużo się nauczyć.
Następne wizyty i spotkania z instruktorami CSMW odbędą się już w ramach zajęć. Na dodatek na tych zajęciach będą dzienniki i ZALICZENIA! Zapowiada się ciekawie. :)
To bardzo mało wojskowa kolumna. :) A Pan Bosman prosił: "W dwuszeregu", tak? :)
Jak poważnie, choć z usmiechami na twarzach. :)
Hmmm, kiedys pewnie dowiemy się, CO TO.
Prawie jak Matrix.
Chyba się podobało, choć Pani krzyczała. :)